Monday, 31 October 2011

before the end of the semester

assalamualaikum <3

bersawang sudah belog aku ni.lama betul tidak dirapikan.rindu jugak rasa hati.bukan sebab merajuk hati tetapi kesibukan yang melanda. wah rasa bagai di syurga sahaja. belog tempat luahan perasaanku. bukanlah tempat untuk mencerca orang.  jejari montok ku tetap mengetuk kekunci ini. 

1# kisah di tepi laut bersama mereka yang comel-hensem belaka

mereka yang menghabiskan makanan <3


kami semua satu rumah <3 


ini farah arya. lesbo saya 



matlyn yang comel dan afiqah 'baby'

dua mamat ni yang habeskan makan. tengs faizzudin n ikhwan jeff


rasanya setakat ini sahaja coretan ringkas aku. tak semua memori dapat aku paparkan kat sini. ada sesetengah yang hanya jadi sejarah. apa2 pun aku sayang korang semua.


p/s: gambar sapa yang tak de tu sowi lo aku cari gambar hampa tak dak :(



(:Daten yang suka sangat menaiP:)

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK KEKAL(2010-THE END) by:) DATEN YUSFARINA