Wednesday, 11 May 2011

sudah jatuh kembali :(

assalamualaikum,

ini cerita tentang aku.bukan tentang orang lain.



   
ya semua ini tentang aku. tidak dinafikan aku tidak secomel orang lain. tapi aku comel sikit dari orang yang tak comel. sikit je la. sebab badan aku yang terlebih comel aku ada satu perasaan.perasaan rendah diri.
im down to earth now!!



 aku mempunyai satu perangai pelik. aku mudah sangat jatuh hati. kenapa ya??. heran aku..
kadang-kadang aku sering memainkan perasaan aku sendiri.
nak terus terang takut
nak diam tak mau
nak ejas malu
nak kat dia nak
tapi entah la.
sekarang aku dilanda masalah yang sering kali berulang

i am back to be who am i just now!!

aku nak dia tau aku dah jatuh hati kat dia dari aku jumpa dia first tima kat c-mart lagi. help help help!!!!

(:Daten yang suka sangat menaiP:)

3 comments:

  1. cuma perasaan darah remaja ja tu....standart la tu klu da feeling mcm tu

    ReplyDelete
  2. suka tu tak slah~ tapi menaruh harapan yang terlalu tinggi itu salah.. sbb.. ia boleh memakan diri~ fikir.renungkan dan slamat beramal~ :)

    ReplyDelete
  3. @Nadia Chut Mut :: tapi sedih gak. hehhehe

    @teMeloco::tu lah nanti dia aum2 kitaaa

    ReplyDelete

HAK MILIK KEKAL(2010-THE END) by:) DATEN YUSFARINA