Monday 1 August 2011

i will back off to let you go infront my dear friend :)

assalamualaikum.

BUKAN SEMUA YANG KITA NAK KITA AKAN DAPAT

dalam dunia ni kita sselalu mengimpikan semua yang indah berlaku terhadap kita
pagi-pagi bgun dah ada sarapan
tolong mandikan kita
tolong gosokkan gigi kita
tolong hantar g tengok wayang
tolong basuhkan baju kita
tolong kemas bilik kita
tp
sedarkah kita bahawa tak semua itu berlaku
adakala kita bangun pagi dengan kelaparan
berharap ada makanan diatas meja
yang ada hanyalah khayalan
seperti mawar khayalan

semua benda yang indah membuatkan kita tertawa + gembira
tetapi sedikit ja benda yang sebaliknya terjadi ia membuatkan kita menangis :(

comel jugak budak ni
beby jangan la nangis

no komen seram je
bila kita dalam kesedihan macam-macam perasaan yang datang
rasa nak lari 100m
rasa nak lompat jauh
rasa nak lompat tinggi
rasa nak kuak lentang
rasa nak cari biji getah
rasa nak kemas 1 rumah
rasa nak cuci toilet
rasa nak terjun laut kat kuala perlis
yang paling best
rasa nak terjun KLCC

semua ini membuatkan aku rasa menyesal menyebut sesuatu
AKU SUKA BULU MATA DIA

tetapi wahai kawan. demi kau aku berusaha avoidkn perasaan aku suka dia tahap nak mati ini
aku akan back off to let you move forward
i want u to be together with him
u just go forward and dont turn look at me
now the right time for me to back off
now
mcm sesuai dengan aku punya kos ja





THE END



(:Daten yang suka sangat menaiP:)

No comments:

Post a Comment

HAK MILIK KEKAL(2010-THE END) by:) DATEN YUSFARINA